Anna is ezt mondja: "Kell a mozgás"

Mozgás nélkül nem megy, de ezt is, csak csinálni kell

Ez a “VÉRCUKOR” sorozat hetedik része. Kezdjük egy összefoglalással! Március 11: 18,2 (otthoni mérés) Március 20: 14,5 (labor vizsgálat, hivatalos lelet) Április 18: 5,7 (otthoni mérés) Ezek az eddig mért vércukorértékek. 2018. Karácsony: 125 kg 2019. március 20.: 118 kg 2019. április 18.: 114,1 kg.

Ma reggel, amikor ezt a posztot írom,
már éppen egy hete mérem
minden reggel dekára ugyanazt a súlyt:

 

113,9 kg

Ennyi volt? Nincs tovább fogyás?

Konzultáció Annával a vércukor érték lecsökkentése érdekébenBeszéltünk erről Annával is.
Tudod! Anna a
Táplálko-ZÓNA kitalálója, megalkotója és üzemeltetője, a szíve-lelke és motorja ennek a szenzációsan összerakott támogató rendszernek.

A legutóbbi konzultációnk alkalmával megfejtettük a kérdést.

Az étel adagjaim szépen csökkennek. A táplálékok összetétele megváltozott. A zöldségek, köztük a zöld leveles zöldségek ma már uralják a terepet. Fegyelmezetten fogyasztom a táplálék-kiegészítőket is.

Akkor most mi van? Miért nem csökken a súly?

Mert bekerült egy új elem a programba: a mozgás

Húúú! Ez egyre zavarosabbnak tűnik, igaz?

Na! Tegyünk rendet!

Tehát táplálkozás megreformálása szépen halad, súlycsökkenés elindult, ruhák lötyögnek, derékszíjra új lukakat kell csináltatni és nem a vége felé, hanem negatív irányba. 

Aztán belép a mozgás, amitől mindenki a súlyának a csökkenését reméli, de a mérleg nem hajlandó kevesebbet mutatni.

Az történik ugyanis ilyenkor, hogy a szervezet reagál a jelzésekre. Mit jelzek én napi 5-7 kilométer gyors tempójú sétával? 

Valahogy így tudom megfogalmazni

Infó a lábtól az agyba:

“Ez az ember megőrült! Eddig békén hagyott, csak ült a székén. Nekem meg minek akkor az a vastag izom a combon, meg a vádlin? Én is szép karcsú akarok lenni, mint azok a csini kiscsajok a magazinokban. Szépen le is fogytam. Most meg jön ezzel az őrülettel, hogy végig kényszerített ezen a terepen. A lelkemet kileheltem majdnem. Mégis kell az izom. Figyelj főnök! Tudsz küldeni valami extra “anyagot”, amiből visszaépíthetem az izmokat?”

És el is kezdődik az izomépítés. Hiszed vagy sem, látványos dolgok történnek, csak ebben a fázisban nem a mérleg kijelzőjén. A nadrág szára kezd ismét megtelni, azzal együtt, hogy a dereka meg lazán lötyög, már csak az egyre beljebb húzott derékszíj tartja a helyén.

Tök logikus!

Ha ugyanazt látod a mérlegen, de vastagabb a combod, és a karod is néhány fekvőtámasztól, az egyre domborodó mellizmokról nem is szólva, akkor valahonnan el is kell menni a súlynak, mert másként a mérlegnek többet kellene mutatnia.
Anna így fogalmazott:
“Ha csökken a zsírtömeg, de egyidejűleg növekszik az izomszövet, akkor a mérleg még akár plusz néhány dekát is mutathat. Azért, mert az izomszövet tömege nagyobb, mint ugyanannyi zsírszövet tömege.”

Ég a zsír!

Másként nem lehet! A kiló ugyanannyi, az izmok feszesednek, növekednek, a naci meg leesik? Akkor valaminek el kellett tűnni. Nincs más választás! Fogyás történik gőzerővel. Nem hagyom, hogy a mérleg le akarjon beszélni.

Mozgás, mozgás! Rendben, de mi a jó mozgás?

A vércukor helyreállításához kell a mozgásNem vagyok szakember. Hallottam már erről szakembereket beszélni. Olvastam is erről a témáról. Amiben mindenki egyetért, hogy fel kell pörgetni a pulzust. Hogy mennyire? Nem tudom. Azt sem tudom, mennyi a normális, de ezt már biztosan elnézed nekem. Nem vagyok a számok embere. Én úgy megyek, hogy ki ne dőljek, de azért legyen benne erőfeszítés. Valaki azt mondta, hogy amikor még éppen tudsz beszélni menet közben az jó. Nézd meg a videót az oldal alján, azt menet közben mondtam fel.

Mi lehet még hasznos mozgás? Szerintem minden, ami megdolgoztatja azokat az izmaidat, amik a mindennapi tevékenységed során nem nagyon mozognak. Lehet, hogy a tollaslabda, vagy a pingpong lesz az.

Én a gyalogláson kívül egy rudat használok. A képeken látod, hogy miként.

Igen! Igen! Hallom a kérdést.

Nem! Nem futok! 🙂

Tudom, ma ez a menő és már-már emberszámba sem veszik, aki nem futott le legalább egy félmaratont, de én nem vagyok olyan. Egyszerűen nekem nem esik jól. Ha játszunk valamit, amiben futni kell, akkor semmi gond, bár akkor sem sokat és főleg nem gyorsan. De, hogy csak úgy fussak? Komolyan irigylem azokat az embereket, akik, mint a világ legcsodálatosabb élvezetéről beszélnek, aminek minden másodpercében mélységeket és magasságokat járnak meg. Én csak mélységekre emlékszem, amikor néha próbáltam.

Azt hiszem ez már így is marad. 🙂

Vércukor - Egy riasztóan magas értékkel kezdődő életmódváltás története
59 views
1    0

 ««« 6. RÉSZ