Kakaó vagy forrócsoki készül a Cocozhi italporból
A DXN Cocozhi egy forrócsoki italpor, ami a legjobb minőségű kakaó felhasználásával készül, Ganoderma kivonat hozzáadásával.
Csokoládés ízével kényeztet, és a Ganoderma fogyasztásából származó előnyöket is élvezheted.
Fő összetevői: kávékrémpor, nádcukor, kakaópor, sovány tejpor, malátakivonat, Ganoderma kivonat, vanillin.
Nem tartalmaz mesterséges színezőanyagot és tartósítószereket.
(2.220 Ft megtakarítás)
20 x 32 g
Fő hatóanyagai
A teobromin, amiből 100 g csokoládé
mintegy 100 mg-ot tartalmaz.
Diuretikus vagyis vízhajtó hatású, akárcsak rokon vegyületei, a koffein és a teofillin.
Hangulatjavító hatása régóta ismert,
300-féle különböző értékes vegyületet tartalmaz, többek között szerotonint és dopamint, amelyek garantálják az instant jókedvet.
Kakaó
A kakaófa a mályvafélék családjába tartozó faj.
Gyümölcse, a kakaóbab, az élelmiszeriparban fontos szerepet tölt be:
a csokoládé alapanyagaként kerül felhasználásra.
A kakaóbabból készítik a kakaóport és a
kakaóvajat is.
Napindító gyermekeknek:
Rengeteg féle ásványi anyagot tartalmaz, többek között gazdag káliumban, magnéziumban és E-vitaminban,
amelyek támogatják a gyermekek megfelelő fejlődését.
Elkészítése
A tasak tartalmát öntsd egy csésze forró vízbe, vagy tejbe, keverd meg,
és máris élvezheted a frissítő italt, melyet az egész család fogyaszthat!
Ganoderma
A legsokoldalúbb, legismertebb és legkedveltebb gomba.
Több, mint 400 féle bioaktív anyagot tartalmaz, közöttük vitaminokat, ásványi anyagokat, nyomelemeket.
Eredetéről, alkotóelemeiről, széleskörű hatásairól olvashatsz
a Termék katalógus elején található Ganoderma részben.
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.
Tarts velünk!
Nekünk sikerült. Neked is sikerülni fog!
Nézz ránk! Nem a holdról jöttünk. Totál egyszerű emberek voltunk. Egy buszvezető és egy ápolónő. Ma is ugyanolyan egyszerű emberek vagyunk, de már nincsen munkahelyünk, nem vagyunk munkavállalók.
Mi sem úgy születtünk, hogy értettünk a marketinghez, de meg tudtuk tanulni. Azért, mert hoztunk egy döntést, hogy megváltoztatjuk az életünket és kitartottunk a döntésünk mellett.
A DXN egy világcég. A direkt értékesítő vállalatok mezőnyében ma már az elsők között jegyzik. A jövőképe Európában is sok embernek kínál egészséget, gazdagságot és boldogságot! Ez ugyanis a DXN mottója.
Élvezd a termékek nyújtotta fittséget és érezd meg az előnyét, ha egy olyan terméket kínálsz, amelyet mások kimondottan keresnek. Saját víziónk pedig, hogy több százezer embernek adjunk hitet, motivációt, eszközt és módszert ahhoz, hogy jobban érezhessék magukat a bőrükben. Jó kalandot a DXN világában!