DXN Lingzhi Black Coffee, ha kérsz egy feketét

A DXN Lingzhi Black Coffee egyedi recept alapján, a legjobb minőségű instant kávéból és Ganoderma kivonatból
készült.
A DXN fekete kávéja, aromákban gazdag, válogatott arabica (70%) és robusta (30%) kávészemek keveréke.
A DXN Lingzhi feketekávé „mindenmentes”, azaz laktóz-, glutén- és cukormentes, valamint nem tartalmaz semmilyen tartósítószert, mesterséges színezéket, hozzáadott íz- és aromaanyagokat, adalékanyagokat, állati eredetű összetevőket és gabonát sem.

(1.645 Ft megtakarítás)
20 x 4,5 g
Tudtad?
A kávénak számtalan
faja és változata van.
A két legfontosabb ezek közül
az arabica, – ennek egyik változata
a meghatározó Brazíliában is–,
illetve a robusta.
Úgy tartják, az előbbi adja
a kellemesebb ízélményt,
miközben koffein tartalma
is alacsonyabb.
Az utóbbi markánsabb ízvilágú,
az ínyencek viszont az arabica
és a robusta keverésével különleges élményekre is szert tehetnek.
A világ kávétermésének
több mint a fele arabica.
Ez a fajta kényesebb a termesztési körülményekre, ellenben a robusta igénytelenebb környezetben
és akár 1000 méter alatti
magasságon is elél,
és kiválóan pörkölhető.
Csak kávé és Ganoderma, ez a titka
Elkészítése
Öntsd a tasak tartalmát 1-1,5 dl kb. 80 fokos meleg vízbe. Ha így túl erős, vagy kisebb adagban fogyasztanád, nyugodtan felezd, vagy harmadold az adagot. Így is remek kávéélményt nyújt. Erős, karakteres íze és intenzív aromája biztosan felélénkít.
Ganoderma
A legsokoldalúbb, legismertebb és legkedveltebb gomba. Több, mint 400 féle bioaktív anyagot tartalmaz, közöttük vitaminokat, ásványi anyagokat, nyomelemeket. Eredetéről, alkotóelemeiről, széleskörű hatásairól olvashatsz a Termék katalógus elején
található Ganoderma részben.


Nézd meg
YouTube csatornánkon!

Tarts velünk!
Nekünk sikerült. Neked is sikerülni fog!
Nézz ránk! Nem a holdról jöttünk. Totál egyszerű emberek voltunk. Egy buszvezető és egy ápolónő. Ma is ugyanolyan egyszerű emberek vagyunk, de már nincsen munkahelyünk, nem vagyunk munkavállalók.
Mi sem úgy születtünk, hogy értettünk a marketinghez, de meg tudtuk tanulni. Azért, mert hoztunk egy döntést, hogy megváltoztatjuk az életünket és kitartottunk a döntésünk mellett.
A DXN egy világcég. A direkt értékesítő vállalatok mezőnyében ma már az elsők között jegyzik. A jövőképe Európában is sok embernek kínál egészséget, gazdagságot és boldogságot! Ez ugyanis a DXN mottója.
Élvezd a termékek nyújtotta fittséget és érezd meg az előnyét, ha egy olyan terméket kínálsz, amelyet mások kimondottan keresnek. Saját víziónk pedig, hogy több százezer embernek adjunk hitet, motivációt, eszközt és módszert ahhoz, hogy jobban érezhessék magukat a bőrükben. Jó kalandot a DXN világában!